Live chat statistics API released
Create your custom dashboard with live chat statistics or have your agents', departments' or general company's reports exported with help of Live chat statistics API.
Customizable operator permissions
Customizable operator permissions allow to grant or revoke access to sertain functions in both desktop and browser-based operator consoles.
Please find detailed information about currently available permissions in Operator Console version 7.0.6 release notes.
White label live chat window
White label live chat window is a new premium feature. With this feature you can fully detach your chat window from Provide Support URLs and open it on your own domain.
White label live chat is offered for the annual fee of $49. Please contact us in our support chat or via email to request this feature.
Block your abuser directly from the app
Now your agents can block IP addresses of visitors who harass them directly from their desktop agent apps. It's as simple as pressing special "Block IP" icon on the chat area toolbar. Stop abusers from calling your customer service team.
Новое приложения для работы с записями чата
Мы рады представить новое приложение для просмотра записей чатов!
В данном приложении вы можете просматривать все записи чатов вашей учетной записи, искать / фильтровать записи по различным критериям, экспортировать данные ваших чатов. Приложение очень удобно как инструмент для просмотра, так и для статистики.
Note! Для того, чтобы начать пользоваться приложением, вам нужно активировать в вашей учетной записи возможность хранения данных чатов.
По умолчанию хранение записей чатов отключено во всех учетных записях. Если вы решили активировать данную возможность, вы можете это сделать в вашей учетной записи.
Прежде, чем включать хранение данных чатов убедитесь, что это не противоречит вашей политике безопасности.